dimarts, 6 de gener del 2015

BON ANY NOU

Apreciats amics,

Desprès de quasi be 6 mesos sense escriure avui, dia de reis, me decidit tornar-ho a fer. No es que fins avui no en tingues ganes sinó que entre una cosa i una altra això sempre ho deixava per mes endavant. 
Mirant enrere el que he fet durant aquest mesos,  entremig he passat les vacances d’estiu, la festa major, el meu aniversari, la castanyada i altres celebracions que ara mateix no hi caic.  Recordo, que cada cop que arribava un d’aquest dies volia escriure i fins i tot conduint cap a la feina se’m passaven un munt d’idees pel cap,  però sense donar-me’n compte ja havien passat uns dies i  no ho feia. Així que just hem trobo que ja hem acabat l’any.

Ja som un any nou, ostres com passa el temps, i això que quan va començar  l’any 2014 tenia la sensació que seria llarg i em  preguntava  com m’aniria, que m’aportaria... i mira-te’l,  ja ha marxat.
 No se si algun dia d’aquetes festes us heu parat uns minuts a fer una reflexió de com us ha anat l’any, jo si, i sincerament un cop repassat tampoc ha estat tant malament en general exceptuant alguns punts com ara la mort del meu avi a l’últim dia de l’any.
Tot i això, he intentat pensar en tot allò que he fet  durant l’any, la superació d’una mateixa, la gent que he conegut, els consells que alguns m’han donat,  les conversacions que he mantingut, les oportunitats que m’han ofert  i totes aquelles activitats que he fet i he de dir resumit, que no ha sigut un mal any, tot i que al començar-lo no pintava del tot prometedor.


Ara que ja som un altre any toca fer la famosa llista de tot allò que, com molta gent, em proposo fer.  Al principi et surten força coses com per exemple modificar alguns hàbits que se que hauria de fer, plantejar nous reptes i noves situacions... en resum, pensar  en com he de plantejar-me l’any i sobretot com vull arribar al pròxim dia 31 de desembre. Se que es un plantejament a un any vista i es molt complicat, ara be, se que si no em  plantejo  res segur que no assoliré res,  així que he pensant m’ha vingut l’idea de fer un exercici i compartir-lo amb vosaltres per si també ho voleu fer:   

  • -          Agafaré un full blanc, durant una setmana màxim de principis d'aquest any, hi escriure tot allò que crec que em pot passar durant aquest any 2015, hi posaré varies columnes  segons temàtiques (emocional, laboral, amistats, llar, amics, associacions...) i un cop omplert , el guardaré a un lloc segur de casa fins a finals d’any.  Arribat  aquest punt, es quan llavors el recuperaré,llegiré i podré veure com ha sigut l’any i si s’han complert aquells propòsits que estaven escrits .

  • -          Sobretot recordeu de posar-vos una nota al mòbil  pel dia 01/01/16 on us recordi on veu guardar el paper. :-)

Segur que pot ser un exercici força curiós. Ja hem direu que us sembla i si el voleu fer com jo...



Ja per acabar dir-vos que a casa meva sempre he sentit dir que els anys imparells sempre ens han sigut bons i positius, així que aquest any esperem estar de sort. Espero que per a  tots vosaltres  també ho sigui. 
Feliç 2015!

1 comentari:

  1. Bon any 2015!
    Fa un any ens vam conèixer, les dos no teniem feina i estàvem una mica baixes de moral. Vam començar un curs juntament amb altra gent, la sort va fer que ens assentéssim juntes, vaig tenir la sort de conèixer-te i de compartir les nostres experiències no gaire bones en el món laboral. Jo al cap de poc temps vaig trobar feina però t'he anat seguint a través d'aquest blog. En el meu cas, jo abans també escrivia els meus propòsits pel any nou però, amb el temps te n'adones que si no els pots complir et frustres. Així que aquest any he decidit no escriure'ls, m'he proposat viure cada dia lo més intensament possible i fer una reflexió al final del dia, segur que cada dia hi ha alguna cosa bona. Aquest any només demano salut. La resta ho anirem fent segons vingui. Et desitjo que passin un gran any!!!!

    ResponElimina

Deixeu el vostre comentari: