dijous, 20 de març del 2014

FELICITATS / FELICIDADES.

(versió català)

Bon vespre a tots/es!

Avui, Dijous 20 de Març 2014,us he de ser sincera, no tenia previst escriure aquest article però arran de veure que avui ha sigut un GRAN dia per varies coses, he  decidit a ultima hora que us volia felicitar per varis motius:
  • -          El primer: Felicitar-vos per que avui es el 1er dia de la Primavera.

Si, Si..ja hem canviat d’estació  i com diuen “La Primavera ,la sangre altera” i bona falta que ens fa ens aquests temps i sobretot per a tots aquells que el sol i la calor son més vitamínics que tot un camp de tarongers.
Dedicar 2 línies de suport a tots els que teniu alguna al·lèrgia al pol·len, altres plantes o no suporteu la calor, ja se que esteu llegint això una mica reticents, però us he de dir que per a mi es la millor estació de l’any i “ojala” us pugui transmetre tota la força i “bon rollo” que m’aporta.


  • -          El segon: Felicitar-vos per que avui es el Dia Internacional de la Felicitat.

Alguns possiblement ja ho haureu escoltat en tertúlies televisives o a la radio, però tot i així, i sobretot per tots aquelles que no ho sabíeu fins ara, crec que es un gran motiu per felicitar a tothom.
 Els que estigueu pensant que “avui per a mi no ha sigut un dia feliç”, no patiu, encara queden unes hores per que acabi el dia i teniu temps per que encara alguna persona us faci una trucada inesperada, alguna persona que aprecieu us enviï un missatge que us faci riure, que us trobeu amb algú al carrer o a qualsevol lloc i us doni una bona noticia...  Així que  segur que quan aquesta pròxima nit us poseu al llit, si feu 5 minuts de reflexió abans d’apagar els llums, segur que us vindran al cap aquelles imatges, moments  o paraules  que us hauran passat  durant el dia i que hauran fet d’aquest dia un dia únic. Potser no seran moment inoblidables però de segur que us hauran fet sentir be. I sentir-se be no es ser FELIÇ?
Segur que mes d’un de vosaltres avui haureu contribuït a fer que per algú altre sigui un dia Feliç, així que per als meus, moltes gràcies.
  • -          El tercer i no per ser l’últim es el menys important, es felicitar-vos per seguir aquest Blog i deixar-me escrits els vostres comentaris o alguns que m’ho envieu per Mail. De tot cor us dic que són de molta ajuda i gratificants i m’alegro veure que tothom te reflexions, sols fa falta dedicar-nos una mica més de temps.


                                      
ESPERO QUE AVUI HAGUI ESTAT UN GRAN DIA PER A TOTS!!

----------------------------------------------------------------------------------------------
(Versión Castellano)

Buenas  noches a Todos /as !

Hoy , Jueves 20 de Marzo 2014, he de ser sincera , no tenia previsto escribir este artículo pero a raíz de ver que hoy ha sido un GRAN día por varias cosas , he decidido a ultima hora que quería felicitaros por varios motivos:
  • El primero: Felicitaros por que  hoy es el 1er día de la Primavera .

Si , Si .. ya hemos cambiado de estación y como dicen "La Primavera , la sangre altera" y buena falta que nos hace en estos tiempos y sobre todo para todos aquellos que el sol y el calor son más vitamínicos que todo un campo de naranjos .
Dedicar 2 líneas de apoyo a todos los que tienen alguna alergia al polen , otras plantas o no soportáis el calor , ya que segur que estais leyendo esto un poco reticentes , pero tengo que decir que para mí es la mejor estación del año y " ojala " os pueda transmitir toda la fuerza y ​​"buen rollo" que me aporta.

  • El segundo : Felicitaros por que hoy es el Día Internacional de la Felicidad .

Algunos posiblemente ya lo habréis oído en tertulias televisivas o en la radio, pero aún así , y sobre todo para todos aquellos que no lo sabíais hasta ahora , creo que es un gran motivo para felicitar a todo el mundo.
Los que estéis pensando que " hoy para mí no ha sido un día feliz " , no os preocupeis , aún quedan unas horas para que termine el día y teneis tiempo por que todavía alguna persona os haga una llamada inesperada , alguna persona que aprecieis os envíe un mensaje que os haga reír , que os encuentreis con alguien en la calle o en cualquier lugar y os dé una buena noticia ... Así que seguro que cuando esta próxima noche os pongais en la cama , si estais 5 minutos de reflexión antes de apagar las luces , seguro que os vendrán a la cabeza aquellas imágenes , momentos o palabras que os habrán pasado durante el día y que habrán hecho de este día un día único . Quizá no serán momento inolvidables pero seguro que os haran hecho sentir bien . Y sentirse bien no es ser FELIZ ?
Seguro que más de uno de vosotros hoy habra contribuido a que para alguien sea un día feliz, así que para los mios , muchas gracias .

- El tercero y no por ser el último es el menos importante , os felicito por seguir este Blog y dejarme escritos vuestros comentarios o algunos que me enviais por Mail . De todo corazón os digo que son de mucha ayuda y gratificantes y me alegro ver que todo el mundo tiene reflexiones , sólo hace falta dedicarnos un poco más de tiempo .

ESPERO QUE HAYA SIDO UN GRAN DIA PARA TODOS !

1 comentari:

Deixeu el vostre comentari: